Stoupá počet uživatelů, kteří z vynikajících charakteristik li-ionových baterií těží ve svých provozech. Už téměř třetina nových prodaných vozíků Toyota je dodána s touto technologií, od roku 2020 s nejnovějším modelem založeným na stavebnicové koncepci. Zvýšenou poptávku po účinnějších a přitom "zelenějších" bateriích podporuje zaměření firem na energetickou efektivitu a směřování k uhlíkové neutralitě (cíl EU do roku 2050).
V podobě nové velmi výkonné, bezpečné a provozně úsporné baterie s o 30 % vyšší energetickou účinností přichází další impuls a dá se očekávat rozšíření počtu provozů, které o novinku projeví zájem.
Pro obsluhu vozíků je práce s li-ionovou baterií mnohem jednodušší než s olověnou baterií. Nemusí sledovat úroveň vybití, stačí, když vozík připojí k nabíječce kdykoli jej nepoužívá. Právě proto, že je možné li-ionové baterie dobíjet průběžně, nemělo by v praxi vůbec dojít k situaci, kdy nebude vozík dostatečně nabitý. S akurátním dodržování správného režimu nabíjení olověných baterií jsou v mnoha provozech problémy, které vedou ke zkrácení životnosti baterií i časovým ztrátám.
Není třeba stavět nebo modernizovat nabíjecí místnosti - zabírají prostor a jsou zdrojem rizikových situací. Stačí jednoduché nabíjecí místo kdekoli v provozu, optimálně tam, kde vozíky nejčastěji parkují (odpočinková zóna) a kde je možné je kdykoli, bez časových ztrát vzniklých dlouhými přejezdy, rychle připojit k nabíječce, a to i na velmi krátkou dobu - například po dobu 10 - 15 minut (přestávky na svačinu, na toaletu, vyřizování administrativních záležitostí a podobně). To stačí na dobití baterie na další několikahodinový pracovní cyklus - do příští krátké nebo delší přestávky.