Jistě se shodneme, že je efektivnější pracovat s vozíkem, který podává stabilní výkon než s vozíkem, jehož olověná baterie časem kapacitu a výkon ztrácí. Pak může stroj s více vybitou baterií jezdit a zdvihat pomaleji a nedosahuje požadované produktivity. Této situaci se umíme vyhnout nasazením nové li-ionové baterie.
Používáme NCA články od společnosti Samsung s jiným chemickým složením a s vyšší hustotou než jiní výrobci baterií. Jde o velmi důležité parametry, které umožňují dosáhnout stabilního výkonu baterie, a tedy i vozíku, bez ohledu na aktuální vybití baterie a její stáří.
U dosud nejrozšířenějších olověných baterií může s vybitím baterie také klesat rychlost pojezdu i rychlost zdvihu, což vede ke snížení produktivity manipulace. To je nežádoucí situace, která navíc nemá jednoduché řešení, protože předčasné připojení baterie k nabíječce dříve, než je baterie vybita na úroveň kolem 30 %, zase zkracuje její životnost.
S li-ionovými bateriemi Toyota získáte 100% výkon po celou dobu vybíjecího cyklu a díky možnosti průběžného dobíjení během každé krátké přestávky také permanentní disponibilitu techniky. Neztrácíte čas ani přejezdy do nabíjecí místnosti, ani výměnou baterie, protože speciální odvětrávanou nabíjecí místnost a náhradní baterie jednoduše nepotřebujete. Kromě toho spotřebují li-ionové baterie o cca 30 % energie méně, což je příjemný bonus v podobě dalšího snížení provozních nákladů.
Kromě vyššího a stabilního výkonu získáváte také bonus v podobě nižších provozních nákladů, můžete ušetřit za náhradní baterie a nemusíte se trápit s provozem odvětrávaných nabíjecích místností.
Baterie s vyšší hustotou je nejen menší (takže menší a lehčí může být i vozík, což je u některých typů nízkozdvižných vozíků velmi žádoucí - např. BT Tyro LHE130 nebo BT LWI160) ale zejména účinnější, takže pro stejný objem práce si vystačíte s baterií nižší kapacity, a tedy s baterií levnější.
Baterie s nižší kapacitou je také v případě hlubšího vybití rychleji plně nabitá. U většiny běžných strojů nabijeme li-ionovou baterii Toyota vybavenou 3fázovou nabíječkou odpovídajících výkonu přibližně za 60 minut. To je ve srovnání s až 8 hodinami u olověných baterií značný rozdíl. Při průběžném dobíjení navíc k hlubšímu vybíjení nedochází a i desetiminutové připojení k nabíječce vede k dostatečnému dobití a zajištění dlouhodobého bezproblémového nasazení.
Jsme si kvalitou, odolností a životností našich nových modulárních baterií natolik jistí, že na kapacitu baterie poskytujeme záruku 7 let. Na mechanické a elektrické komponenty baterie poskytujeme záruku 2 roky.